Min vardag

Alla inlägg under juli 2017

Av cecilia - 31 juli 2017 06:56

Hej alla sköna människor !

 


Eller god morgon kanske jag ska skriva klockan är ju faktiskt bara 06:57 .


det är jag som tycker att den är typ 10 men jag vaknade ovanligt tidigt i dag ,redan vod 04,30 oci i vanliga fall 

brukar jag somna om men nu var jag så pass pigg så det gick inte lite konstigt må tycka då jag gick och la mig 01.00 i natt men nå väl jag gick upp gjorde frukost havregrynsgröt med pumpakärnor på och en kopp kaffe  sen bar det ut på promenad  det va ett bra tag sen jag tog mina promenade  brukade göra det för att rensa tankarna men har haft för mycket att göra på sistonde så det har inte blivit av helt enkelt .


Men i ag så satt jag på mig träningskläderna och gick ut dock inte min vanliga runda som går till mitt "tänkaställe" det var för långt bort tog en kort runda på 15 minuter i stället  och det räckte för att jag skulle tänka på ny energi och röra på mig ...Guuuud så könt !!!   


Detta är något jag måste bli bättre på  en riktig bra start på dagen  .  Inga människor ute , ingen trafik bara jag och fåglarna vakna och solen har precis tittat fram  och är redo att väcka denna dag till liv och ge oss sol och värme igen .

 

 


Nu ska jag ägna några timmar åt skolan  .. orkade bara inte göra något i går heller ..fy fy fy på mig ..skärpning !!  

ni får ha en bra dag  ..


/Cecylia   

Av cecilia - 30 juli 2017 20:08

Hej alla goa människor där ute !

 


Ja min dag började rätt sent så där vid 11:00 fast jag hade satt alarmet på  06:00 i förhoppning att jag skulle orka mig upp och börja plugga i vettig tid men nej så blev inte fallet för när jag sover alldeles för länge så får jag oftas migrän och så äen i dag . eller det va inte migrän men början till det så jag tog två eeze tabletter och fick gå och lägga mig  igen och vaknade 12:45 .

 

Det va bara att göra sig i ordning  vill säga tvätta annsiktet och sätta på sig nogra icke snygga kläder orkade bara inte göra mig fin i dag så tur på ett sett att man bor i en liten stad ocg gömde mina trötta ögon bakom ett par solbrillor .   Och väl uppe på låten gjorde vi i ordning mat på en gång då vi va rätt hungriga allihop (jag .mamma och mammas vän M)   det blec tazyspett (stavning?)  för mig med  potats. sallad och ifresh ...suuuuuper gptt !!.

Tyvärr  tog jag inga kort  orkade bara inte hade ont hela tiden  vi var där uppe och när vi väl gic khem vid 17 tiden så släppte den så jag orkade plocka och äta lite svarta vinbär innan vi gick så nu är jag så där härligt lila om händerna.

 

Det är meningen att jag ska börja plugga nu så jag kommeer någonstans med min skoluppgift  men  jag ska nog hoppa in i dushen först ..sen  öppna boken är noll inspererad till det ..Hoppas eran dag har varit bra ? 

 

/ Cecylia   

Av cecilia - 30 juli 2017 11:41

Hej svejs !

 


Är det någon speciellt gräns på hur mycket man får skriva skrev nyss ett jätte långt inlägg och publicerade det men när jag kollade sen va mer en halva inlägget borta ..någon som vet varför  , om ni vet får ni snälla skriva till mig och beerätta varför .


Jag frågade er bland annat om Canon legeria mini x  är en bra kameera att filma med     då 

jag tänkte börja göra Vloggar  men  behöver en vettig kamera innan jag gör det .



/  Puss 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards